
Velkommen til Klinikken
TAK FOR DENNE GANG !
Lægerne Nørregade 22A er lukket fra i dag fredag 26-6-26 kl. 12 og flytter pr. 01-07-2026 op i Sundhedscenter Haderslev på Clausensvej 25, hvor klinikken indgår i en ny stor fælles praksis sammen med Lægerne ved Dammen sammen med deres og vores personale.
Samtidig er læge Kim Jørsing gået på pension 01-07-2026, mens Anne Byg forsætter deroppe 3 dage om ugen.
Det betyder for dig som patient at du fremover fra mandag 29-06-2026 kan kontakte det nye lægehus Lægerne ved Dammen i Sundhedscenter , Clausensvej 25, Haderslev på tlf 74 52 33 00
Hvis du har valgt at forsætte i vores nye praksis er dine journaloplysninger automatisk overført til det nye lægehus.
Venlig hilsen Kim Jørsing & Anne Byg
Brug lægeappen MinLæge , som du både kan finde både til Apple og Android.
Du kan også logge dig på via hjemmesiden (se menu linie foroven), men det er meget nemmere med MinLæge app.
Begge steder kan du
- Oprette dig som ny bruger
- Bestille tid
- Forny recepter på fast medicin
- Skrive til og læse beskeder fra lægen
Redigeret 26-06-2026
Under menupunktet “Om klinikken” kan du læse mere om vores åbningstider og personalet i klinikken.